IKEA

Söndagen fortsätter.. Efter voluntärarbetet åkte Jag, Katie, Jackie och Dorothy (Davids mamma) till Detroit. Det första vi gjorde var att ta oss till gigantiska IKEA och det var underbart!! Ni förstår inte hur sjukt likt allt var och så fort jag steg in där kändes det som att jag var i Sverige för några timmar. På ett ställe sålde dem massa med svensk mat Allt man kan tänka sig, färdiga svenska maträtter, köttbullar, knäckebröd, skorpor, sylt, ost, kalles kaviar, bröd, cider, julmust, prinsesstårta, chokladbollar, kakor, godis och mycket mycket mer. Jag var i himmelriket. Dem andra älskade IKEA, hade aldrig sett något liknande och vi hittade en massa behövliga saker. Åh det var bäst helt enkelt. Sedan åt vi svenska köttbullar, gräddsås, potatismos och lingonsylt där. Kändes sorgligt att lämna stället och vi var inte alls klara. Blir nog ett återbesök snart! Hoppas Hoppas, möjligen redan nästa helg..


Kommentarer
Postat av: malin

OMG! Jag vill aka till IKEA, saknar det saa mycket! :)

2008-12-16 @ 17:32:27
URL: http://malinlundborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0