LaLa

Snabb uppdatering. Shoppingdagen igår var superlyckad. Ett jättestort utemall, Birch Run Expo Center, med massa bra deals!! Jag köpte en hel del, kunde liksom inte motstå. FÖRLÅT mamma och pappa. Men jag kan ju handla lite "julklappar" till mig själv istället. I alla fall ska ni vara stolta för jag hittade några RIKTIGT bra saker.  Till Hawaii bland annat. Okej här är två av mina absolut bästa köp någonsin:

Klänning -1,99 dollar!!! (ord. 39 dollar)            Klänning - 3 dollar! (ord. 20 dollar)


Imorgon är det skola. Kanske. För det har varit så mycket prat om en Snow Day. Så hoppas! Isåfall har jag lov just nu. :D Jag och katie ska sova med utvrängda pyjamasar för det ger tur. Det är ju också en stor basketmatch imorgon och två dansframträdanden. Det är jobbigt med dansen nu, tre stycken har precis slutat, så idag var vi bara nio på träningen. Julnumret lärde vi oss idag och ska framträda imorgon. Hjälp.

Idag fick jag ett till paket från farmor och farfar, Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0