Julpaket

Den här veckan har jag fått massa paket från sverige! Ett paket i lördags, ett i måndags och två idag. Och vad glad man blir av att få svenska paket från er där hemma. Tack så jättemycket för allt! Jag ska vänta med att öppna några paket till julafton. Har lite hemlängtan nu under juletider. Jag blev tårögd av att läsa Idas söta brev till mig, hon skriver så fint nu. Jag saknar dig jättemycket också Ida! Och er alla!

Kom nyss hem från min dansuppvisning. Det var JV killagets första hemma basketmatch och mycket folk. Rutinen vi dansade lärde vi oss just, så det var nervöst att dansa idag. Gick dock helt okej tror jag. På fredag är det den första varsity bakstematchen med killar. Kommer vara massa folk! Vi kör samma nummer + ett julnummer (vi inte ens lärt oss än!).

Och det bästa av allt; Ingen skola för mig imorgon! Jag, Katie, Jackie och Dorothy tar en dag ledigt för att shoppa i Frankenmuth på deras stora outlet mall. Woohoo! Fast jag har galat mycket läxor nu innan vi slutar...

Strax, strax strax kommer uppdatering om konsertern som var UNDERBAR!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Så småningom kommer ett paket till.....

2008-12-17 @ 22:38:46
Postat av: AnnaO

jag skrev en kommentar nyss, men hittar den inte :(

men skulle iaf säga att jag (äntligen!) uppdaterat min blogg ;)

just ni sitter vi här hemma o kolla på gamla inspelade videos :) haha . vi var så söta när vi var små <3

2008-12-18 @ 20:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0