Winter Break

Jag frågar mig dagligen, Varför just till iskalla Michigan(-15 C idag)? Skämt åsido. Men denna snö gör mig lite galen, även om regn och rusk som ni har där hemma inte låter så tilltalande heller. I fredags hade vi Snow Day = ingen skola. Underbart att det är Winterbreak. (4/9 mån har jag varit här!)  Så snö kan ju vara ganska bra. Igår var det utbytesstudent party. Alla tre utbytesstudenter och våra värdfamiljer. Trevligt värre. Imorgon drar hela familjen norrut (ink. alla djur) Vi ska fira jul i the cabin och släkt från överallt dyker nog upp. Kommr inte bli en lugn stund. Sedan kommer David och hans föräldrar upp. Och så ska vi kanske åka skidor där. Vi ska vara i stugan i en vecka... Men jag är excited för Chirstmas :D Förresten fick man inte nämna Christmas i skolan för att vissa tar illa upp (pga. vår DIVERSITY)

Har skottat så mycket snö hela tiden, idag väcktes jag tidigt för att ut och skotta. Det suger, usch. I alla fall kom Davids mormor och morfar hit innan. Hahaha. Mormordern är en liten människa från Filippinerna och det finns ingen roligare. Hon babblar på hela tiden men man fattar knappt något av vad hon säger. Hon hade med sig en massa paket till oss! Jag fick två tröjor, ett halsband, örhängen och hahaha en leksakshund som kan skälla, gå fram och gå bakåt (katies hund kunde t.om. göra volter!?) Hon är jättesnäll. Snart ska jag iväg till en kompis för att baka svenska och amerikanska julrecept. :) En sista sak:

MERRY CHRISTMAS & HAPPY HOLIDAYS PÅ ER ALLA DÄR HEMMA!!!

Många har (speciellt Sanna) tjatat på att jag måste visa bilder från huset. Okej, okej, men det är inte intressant. Här är några bilder jag tog ibörjan. Nu ser det jätteannorlunda ut..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men värsta härligt det låter! Älskar snö ;)

2008-12-22 @ 19:12:05
URL: http://storamonster.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Men värsta härligt det låter! Älskar snö ;)

2008-12-22 @ 19:12:12
URL: http://storamonster.blogg.se/
Postat av: Farmor o farfar

Tack för julhälningen.Vi önkar Dej riktigt god jul.

2008-12-24 @ 08:36:38
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: Kajsa

GOD JUL FIA :D

Hoppas du har det fint och mysigt därborta!

2008-12-25 @ 11:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0