Volunteer weekend

Idag i skolan hade vi förkortade lektionen för att det var basketmatch, lärare vs. elever. Haha det såg så himla kul ut måste jag säga. Lärarna ramlade, och skämde verkligen ut sig. Men de var jätteseriösa på samma gång. Eleverna vann tillslut!

Den här helgen ska jag ägna mig åt voluntärarbete! Det finns ju i överflöd här i USA av den anledning att deras government inte hjälper folket på samma sätt som i Sverige. På lördagen ska jag hjälpa Jackie, som har ansvarar för en stor händelse på bibloteket. På söndagen hjälper jag barn att pyssla i kyrkan för Megans mamma behövde folk. Det som är bra är att det var precis det jag ville. För att jag har som projektarbete i engelska att visa sina humanity towards men. Vi läser nämligen Lord of the Flies. Det kommer bli en upplevelse. Och sedan på söndagen bär det vidare till Detroit för att se Fall Out Boy Can't Wait! Nu måste jag gå, ska ut med Kasie, Megan och Mario.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aaaaah, FOB är typ BÄST! Avundsjuk jag är :)) haha

2008-12-15 @ 22:18:39
URL: http://storamonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0