40 dagar kvar

40 dagar är faktiskt ingenting. Och det är fortfarande mycket kvar att ordna. Jag orkar liksom inte ta itu med något. Fast jag lyckades faktiskt ordna ett riktigt VISA-kort idag + ICA-kort för uttag. Och ta foto till min visumansökan. *stolt* Ett besök på den amerikanska ambassaden sker först den 22 juli. Då ska vi vara i Stockholm några dagar och hämta Anna på samma gång. Hon har varit borta ett tag nu och jag måste erkänna att jag saknar henne lite, haha. :)

Förra veckan var jag på arvikafestivalen och det var jättekul! Staden var mysig, vädret var fint och så fanns det såklart en massa bra band. Man stod längst fram och skrek med till den underbara musiken hela tiden, weei!! Att campa gick överraskande bra också haha. När min värdmamma fick reda på att jag skulle tälta blev hon jätteglad och sa att när jag är där kommer jag att bli en van campare. eehhh.. Nästan direkt när jag kommer dit, under Labor Day, har de planerat att tillsammans med vänner åka till sin cabin några dagar och "barnen" ska  tydligen tälta..yay.. ;)
I alla fall så har jag mest tagit det lugnt den här veckan, det behövdes verkligen. Igår var jag på sommarstället i Bohuslän. Nästa vecka kanske jag ska till Skåne och sen ska jag till Halmstad.

Tog en dum spruta idag och min arm bara värker ..blää för sprutor!
men nu måste jag dra, ska äta grillat! :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha, låter fint att du ska bli en van campare! Sitter och lyssnar på "det är så jag säger det" och tänker tillbak när håkan gjorde sitt extra nummer, de var underbart! Det låter som du har mycket omkring dig nu men om du har någon liten tid får du gärna höra av dig. Så kan vi skicka bilderna till mig med. Det skulle vara fint! Ha de bäst så länge!

2008-07-11 @ 20:54:09
Postat av: Malin

hej :) shitt va underbart det låter med endast 40 dagar kvar, :) har explorica varit ett bra val, eller har det någon gång kännts helt fel ? :) har nämligen också tänkt åka med dom :)

2008-07-11 @ 21:36:38
URL: http://mollyyh.blogg.se/
Postat av: Malin

Tjaa ;) aaah shitt jag förstår de, men de e ju 40 dagar närmare verklighet, känns som att ja har mer än ett år kvar och allt kan hända. aaah men va braa, fast ja har inte vatt på intervju än, men ska dit troligen om ungefär en månad, längtar faktiskt efter de :) joo, men de känns bra, och de låter härligt me tre dagar i NY me som start ;) aaah 09/10 :D:D

2008-07-11 @ 23:26:52
URL: http://mollyyh.blogg.se/
Postat av: Malin

aaah ja förstår de :D skulle ja me gjort, :) aaah menar de ;D vart ska du va någonstans ?? aah ja hoppas de, ohja de vill ja verkligen :D sökte du stipendie ?? aaah de e ju de tyvärr :( aaah hoppas på de :D aaah de ska ja allt göra ;) de lovar ja :D:D

2008-07-12 @ 11:05:21
URL: http://mollyyh.blogg.se/
Postat av: Malin

hehe jaaa:D Åhh va kul :D assså de e ju skönt :D har du pratat me dom då? :) okeej, hwehe aaah kan va rätt bra att ha de :D ja ska nog söka, men vet typ inte ens va stipendie innebär:D tacktac:D

2008-07-13 @ 10:21:14
URL: http://mollyyh.blogg.se/
Postat av: Malin

jahaa, va bra :D då känns de väl tryckt att komma dit iadf:D har du fått kort på dom ? joo ja vet, här i den kommunen jag bor delar dom ut så där e nog rätt stor chans att få tror ja :D aah ja såg de, så ja ska nog söka där me :D:D

2008-07-13 @ 18:19:03
URL: http://mollyyh.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vet ingen som bor i min stad men jag vet en tjej som bor jättenära South bend. Vi bore ha träff :D Typ sleepover hemma hos nån under året :D

2008-07-15 @ 17:16:09
URL: http://malinlundborg,webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0