Hejdå Anna!

54 dagar kvar. Jag kom nyss hem från flygplatsen där vi lämnat syrran som ska åka till USA på språkresa i tre veckor. Hon ska åka runt i New England-staterna och besöka storstäder som Boston och NYC. Det verkar sjukt kul och det är omöjligt att inte bli avundsjuk även om jag också har en USA resa framför mig. På flygplatsen kändes det konstigt att veta att nästa gång jag är där åker jag faktiskt. Det fick mig verkligen att inse hur otroligt tufft det kommer vara att säga hejdå och åka helt ensam. Speciellt då jag märke att Anna tyckte det var jobbigt och även jag trots att hon är borta så kort, åker med vänner och har pappa med sig upp till Stockholm...

Kommentarer
Postat av: filip

schyysst blogg!

2008-06-29 @ 22:55:40
Postat av: Malin

Hej :P Jag ska bo i Lagrange IN :P Det ligger vid Sturgid MIchigan. Vi bor ganska nära :P :D

2008-07-07 @ 09:05:31
URL: http://malinlundborg,webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0