Konsert

Jag skriver ett snabbt inlägg  för jag ska snart till skolan. Efter skolan idag åker hela familjen up north till deras cabin och är där hela helgen. De måste förbereda sig inför Deer Season typ och jag måste följa med. 

En annan sak: JAG SKA PÅ FALL OUT BOY! (Troligtvis) :D Kanske inte absoluta favoritbandet men dem är nog väldigt kul och underhållande att se! Jag och Katie har pratat om att gå länge på konsert tillsammans länge. Hon har ju aldrig gått!! Jag kanske är ett dåligt inflytande haha. Men hon måste ju få uppleva hur underbart det är att gå på konsert. Jake följer kanske med också. Dem spelar i Detroit söndagen den 14 december!  EXCITED! Taking Back Sunday spelar i Grand Rapids dagen före men eftersom jag redan sett dem valde vi FOB iställlet.  Metro Station, Oasis, All American Rejects och massa andra band valde vi också mellan. Och Killers spelar i närheten men samma dag som vi åker till Hawaii..

I tisdags var jag och jake på ett fotografställe för att ta fina bilder till våra senior picture. Vi var där hela kvällen det tog jättelång tid.. Men det var väldigt roligt! Jag kan nog lägga in bilder här framöver.

Måste gå!!

Kommentarer
Postat av: jennifer

men ååh! vad roligt, jag vill också! haha. speciellt metro station och oasis...varför kommer inga bra band till sverige!? :P

2008-11-10 @ 16:54:50
Postat av: Sofia

Haha ja :D Alla bra band kommer alltid till stockholm också.. Men bara för att jag är borta kommer det säkert något bra band till gbg snart ;)

2008-11-11 @ 13:06:55
URL: http://sofiausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0