Second Semester

Idag var jag och valde klasser för andra terminen. Jag har bara kvar två av mina klasser, dock dem värsta såklart. Jag blev faktiskt nöjd, känns bättre än denna terminens. Mitt schema:
 
1st Hour: World History (HATAR)
2nd Hour: Economics (förhoppningsvis enkelt för jag har redan läst något liknande men intressant pga. usa ostabila ekonomi just nu!)
3rd Hour: Cooking (YAY, verka superkul och jag vet flera som ska ta den klassen)
4th Hour: English (SEEEGT)
5th Hour: Psychology (hoppas på att jag kan översätta den klassen till samma ämne jag måste läsa när jag kommer hem)
6th Hour: Leadership (haha som Pedagogiskt Ledarskap.. men det verkade kul och de gör en massa fundraisers. Kanske kan översätta den med?)

Kommentarer
Postat av: Cissi

hahaha ped led! syyyyyyynd att du inte fick läsa det hemma ;)

2008-11-14 @ 23:04:43
Postat av: Sofia

Ja verkligen haha. Cissi, hur är det med dig? Det var längesen vi pratade! Du svarar inte på msn heller :P

2008-11-17 @ 03:36:56
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är bra! jag väntar hela tiden på att du ska komma in!!!

2008-11-18 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0