Senior Pictures

För ett tag sen var jag och Jacob och tog våra Senior Pictures. Den första bilden kommer jag ha i the yearbook. Vi tog en massa bilder och det var jättekul. Här kommer ett urval.



Förresten så har jag ju glömt att berätta om Twilight premiären. Jag var där med Megan, Mario och Katie. Filmen började efter tolv och slutade efter två. Det var ganska kul att se allt folk som var där. Flera hade twilight-tröjor och sånt där haha. I alla fall var filmen faktiskt riktigt bra tycker jag. Lite surt bara att jag slumrade till i fightscenen men annars tror jag att jag var vaken mesta delen av filmen. De hade gjort ett bra jobb att efterlikna boken och det är alltid kul att se det man läst utspelas. Sedan kan jag säga att det definitivt kommer en andra film.. Och Edward var sjukt snygg igenom hela filmen såklart.. Bara det gör den värd att se! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättefina bilder :D

2008-11-22 @ 16:22:02
Postat av: / Josefin (sp3g om du har glömt mig ahhaha)

shit vad annorlunda du ser ut! Well du verkar ha det grymt bra där borta, ta vara på tiden för sverige är inget roligt land hahaha!

take care

2008-11-22 @ 16:53:07
Postat av: Sofia

Hej jossan :D Hur är allt? haha klart jag inte glömt dig :P Varför ser jag annorlunda ut?

Ha det! :)

2008-11-22 @ 17:41:31
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: Pernilla A

hej sofia! va roligt att se bilder på dig :) du är gryymt snygg! hur har du det? det verkar som att du trivs? här hemma är allting grått. fast vi fick litelite snö för ett par dagar sen! alltid nåt :P hoppas att allting är bra med dig annars :) puss

2008-11-23 @ 19:04:19
Postat av: Emelie Andersen

Hej Sofia. du ville att jag skulle kommentera, vet du vad.. jag gör det nu :D grymt fina bilder. Det var så sjukt längesen vi sågs. trodde att det skulle vara du och jag för alltid och nu har vi inte setts på åra-åratal ! Du är så underbart vacker ! Hoppas du har det bra. Puss

2008-11-23 @ 22:10:15
Postat av: Sofia

Pernilla: Hej :D Hur är det? Tack :) Jag har det bara bra för det mesta. Jag hörde om snön! Då blev det som kajsa ville tillslut. ;) Ha det super! puss



Emelie: Haha ja tack för kommentaren :D Ja det var verkligen evigheters sen. Väldigt synd att vi tappade kontakten pga min flytt, för du var ju min absolut bästa vän. Vi borde ta och ses när jag kommer hem eller nåt :) Hoppas allt är bra med dig! puss

2008-11-23 @ 23:33:27
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: jonathan

fy vad söt du är!

2008-11-24 @ 05:17:46
URL: http://jonathanbrandt.wordpress.com
Postat av: Mormor och Morfar

Vilka fina bilder du har visat.Vi har skickat ett mail med frågor till dej men ej fått något svar. Det gäller om du vill att vi skall skicka något paket med lite godsaker till jul, knäck och liknande. Kan du svara på detta.

2008-11-24 @ 20:23:22
Postat av: Lisa

Hej! Jag funderar på att åka som utbytesstudent till usa nästa år. Det jag undrar är ifall det är lätt att få vänner och ifall skolan är svår?

:)

2008-11-27 @ 21:59:40
Postat av: Sofia

Lisa: Hej :) Vad kul att du också vill det, jag rekommenderar det absolut! Det är svårt att säga hur enkelt det är att få vänner, för det beror på. Här har folk inte vart sådär väldigt intresserade av utbytesstudenter men det funkar ändå. Det svåra har varit att få riktigt nära vänner. Börjar man i en sport tror jag det är lättare. :) Skolan är generellt enklare än i sverige, så oroa dig inte, däremot ger de en massa med läxor dagligen! Hoppas det svarade på dina frågar, undrar du något mer, fråga på! Ha det :)

2008-11-28 @ 03:48:29
URL: http://sofiausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0