Up north

Hela helgen har spenderats i northern Michigan. Och det var kallt. Och det SNÖADE där uppe. Men det var mysigt. Vi var mest inomhus och spelade kort (jag lärde dem flera spel), lyssnade på musik, läste och kollade på film. Nästa helg ska hela familjen åka upp igen för det är då Deer Season börjar på riktigt. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra då faktiskt...

I alla fall så kom vi alldeles nyss hem. Och gissa vad? Det snöar här också. Det är fruktansvärt och jag som fortfarande inte har någon jacka.. I torsdags gick jag förövrigt hem efter dansträningen i härlig sommarkvällsvärme! What's wrong with this weather!?

Och nu är det klart! Det bli Fall Out Boy i Detroit!!! :D Men bara jag och katie, fastän jake och fler ville gå, men katie ville inte det haha.

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad jag blir avundsjuk Fall Out Boy vill jag också se!!

2008-11-11 @ 00:42:39
Postat av: Pa

Om du undrar, har mailat över några foton som kan ta lite tid att ladda upp. Vad kul med konsert!

2008-11-11 @ 21:36:44
Postat av: Carolina

VA? Snöar det redan hos dig? Det är ju bara fusk, vi kommer säkert inte ens att få någon snö till ju här...

HUr är det annars?

2008-11-14 @ 21:05:56
Postat av: Sofia

Ja det snöar förfullt här. Och det suger! Usch o fy.. Ni ska vara glada som slipper snö haha :) Annars är det bra, hur är det själv?

2008-11-17 @ 03:37:58
URL: http://sofiausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0