Icecream & Brownie

GRATTIS MORMOR!! Hoppas du hade en bra dag.

Just nu är jag ganska äcklad för Jake åt just en glass-banan-protein-pulver-blandning och höll på att spy för att han tycker det smakar så fruktansvärt. Han tvingar sig att äta detta pulver istället för mat för att bygga upp sina muskler. Helknäppt, amerikaner alltså.. Den här veckan är vi lediga på fredag, vilket känns väldigt skönt. Och det passar dessutom perfekt för Twilight premiären som jag ska gå på är natten mellan torsdag och fredag. Jag är sjukt excited såklart!! Som flera andra.
Igår besökte jag coldstone som har världens bästa glass. Eftersom jag var med en tjej som jobbade där fick jag det gratis och jag valde Oreo overload (oreos, fudge, chocholate chip), som är min nya favorit! Den godaste glass jag någonsin ätit. Sedan jag kommit hit har jag blivit beroende av glass, speciellt smaken cookies and cream.



I måndags hittade vi också ett hem åt vår lilla hundvalp, som är så söt! Hon bor nu hos en snäll kvinna som var med oss denna helgen up north. Vi kallade the puppy en massa namn, bla. brownie och sparkle. Vet dock inte vad det blev..



Och en sista önskan/begäran: svenska människor, ni får vara inne mer på skype! Det var ett tag sen jag pratade svenska och jag har ett stort behov av att göra det.  Även fast jag hatar skype för det krånglar nästan alltid..

Nu måste jag återgå till fortsatt läsning av en "spännande" Sherlock Holmes-story...

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vilken söt hund!!

2008-11-21 @ 20:56:37
Postat av: jennifer

jag vill ha glassen och hunden!!!!

2008-11-22 @ 12:14:56
Postat av: Farmor o farfar

Hej SOFIA

Vilka fina foto, det var kul att se.

Hoppas jakten snart är slut så helgerna blir bättre.

Du talar om snö,Du har väl köpt vinterjacka.

Här har vi 3 cm snö så marken är vit. 8 grader minus i natt.

Kramar

2008-11-23 @ 15:31:02
URL: http://sofiausa.blogg-se
Postat av: Sofia

Hej :D

Tack :) Jag ska skicka några till er via post.

Ja jag köpte äntligen en vinterjacka igår och vinterskor.

Oj så ni verkar ha mer snö än oss för tillfället.

Ha det bra! :)

2008-11-23 @ 16:05:53
URL: http://sofiausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0