Barn Bash

Igår var jag först och såg den "efterlängtade" uppföljaren High school Musical 3. Ett måste liksom. Den var bra, mycket sång, dans och drama som förväntat - en helt klart godkänd avslutning. Det värsta var nog alla dessa förväntansfulla småbarn, klädda i sina HSM-tröjor.  De kunde absolut inte hålla tyst och en liten snorunge hostade rakt i mina pocorn medans en annan rytmiskt sparkade min stolsrygg igenom hela filmen. Efter det blev det lite shopping, men jag hittade fortfarande ingen vinterjacka. Börjar bli bråttom nu för det har varit vissa riktigt kalla dagar här.

Jag var också på en Barn bash-fest igår. Jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig innan, det lät ju lite bonnigt med fest i en lada  helt enkelt. Jag åkte dit med ett gäng, både Katie och Jake skulle dit, och det låg lite utanför staden mer på landet. Det var mike och kim som slagit ihop sina födelsedagsfester. Väl där såg jag en massa random människor, många jag aldrig sett. Nästan direkt åkte vi hayride. Alla klämde sig ihop på ett flak och vi åkte runt ett bra tag och det var iskallt, men trevligt ändå. Sedan när vi kom tillbaka fortsatte kvällen med dans, musik och bondfire.

Andra saker som händer här omkring: Madonna ska ha en stor koncert i Detroit! Min värdmamma ska gå och undrade om vi var intresserade. Även om Madonna inte är en av favoriterna hade hon ändå varit värd att se. Hon är ju en av världens största artister. Men ingen annan ville så det blir nog inte av. Sedan så spelar Coldplay där den 3:e november. Jag VILL VILL VILL gå så mycket att jag inte kan beskriva det, men så blir det nog inte heller. Biljetterna är ganska dyra vilket innebär att ingen annan är tillräckligt intresserad av att gå. Coldplay är i topp på de band jag önskar att se, deras senaste skiva är grym och jag älskar de gamla låtarna.

Idag fick jag också brev av ASSE om de fyra olika resor de arrangerar. Allt verkar så kul. Man kan välja mellan Florida, Californien, NYC och Washington DC eller Southwest. Jag drömmer vidare...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad lutar det åt? Solen eller staden? :D

2008-10-26 @ 23:12:02
Postat av: Sofia

well, med Californien blir det ju sol och stad på samma gång så det är vad jag vill mest! :D Om jag nu kan och får.. Det är frågan haha. Vad hade du gjort? :]

2008-10-27 @ 12:06:56
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: maja

Coldplay till Detroit? Jag alskar coldplay! Jag kan folja dig!

2008-10-28 @ 02:02:05
URL: http://majass.wordpress.com
Postat av: Anonym

hjälp jag har ingen aning!! Men tänk vidare, vad som helst kommer att bli underbart! :D

2008-11-09 @ 21:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0