Haha

Kom nyss hem och nu har jag äntligen fått vara med om att TP:a någons hus!! Kvällen började med att jag, Megan och Mario först skulle på bio, men istället åkte till ett spelställe som hette Zap Zone där de bland annat hade Laser Tag (laserdome). Det var himla kul fastän vi inte var så många personer. Efter det så fick vi lust att TP:a någons hus. Kasie, som inte kunde vara med idag, blev vårt offer. Så vi åkte vi till Meijers för att köpa toalettpapper och whipped cream. Haha sedan parkerade vi i närheten och smög in på hennes tomt och kastade toalettpapper och sprutade grädde lite överallt. Crazy. Hon kommer säkert misstänka oss men vi berättar inte det för någon. Det var ändå inte så farligt, inget i jämförelse med vårt TP:ade hus. Förresten vet jag nu vilka som gjorde det och en av dem var Courtney! Sjukt och jag hoppas på hämnd, hihi. :)

Den här veckan är annars ganska soft. Ons+Tors har varit halvdagar i skolan och imorgon är vi lediga! Woho! Då ska jag, Jackie och Katie åka in till Lansing och bland annat besöka MSU och Urban Outfitters. På kvällen är det vår sista hemma-fotbollsmatch. Sorgligt. 

Nu ska jag faktiskt ta mig tid att läsa lite. Jag håller på med böckerna i serien "Twilight" som alla här borta läser och älskar! Grymt bra, så ett tips; läs böckerna! Det är fyra böcker än så länge och twilight är den första. Snart kommer också filmen på bio!! :)

 

Kommentarer
Postat av: Zarolina

Hej!

Jag har läst böckerna och de var jättebra. Vad jag har fått höra kommer det kanske en femte! YAY!!!

Annars?

2008-10-11 @ 23:44:27
Postat av: Sofia

Jaa jag är obsessed!! :D can't wait tills filmen kommer ut. en femte låter toppen:)

Hur är allt med dig?

2008-10-12 @ 02:20:08
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: Felicia

Kul! :D skulle man ju inte våga göra här ;P



Älskar de böckerna!!:D

2008-10-12 @ 12:58:48
URL: http://fillifjompan.bloggspace.se
Postat av: Annasyster

åhh , sofia jag ska läsa en ungdomsbok på engelska i skolan o sen redovisa , är detta en bra bok för det ? :D

är det enkelt att berätta om handlingen o sånt ? puss

2008-10-12 @ 17:31:40
Postat av: Sofia

JAA läs den på engelska! Absolut, den är perfekt för det, har inte ens läst ut den men.. haha du kommer inte bli besviken, alla här är galna i den. Och sen kommer filmen, och han som spelar cedric diggory är med!! (A) :D kolla trailer! :)

2008-10-12 @ 19:39:14
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: Anna

jag ahr köpt boken idag :D

haha , vet du vad titeln betyder föresten ? ;s

2008-10-16 @ 18:58:24
Postat av: Sofia

Jaa du är bäst! :D Du får säga vad du tycker!! Troligtvis sitter du klistrad vid den haha. Och sen när jag kommer hem kan jag läsa om dem, hihi. :) Engelska versionen? Twilight means skymining/gryning.

2008-10-17 @ 00:18:49
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: Polhem

Hej Soff!!!!



Alla vi här på Polhem hälsar så gott!!



Ha det bäst nu och hälsa alla från oss!



LOVEE!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-17 @ 11:46:49
Postat av: Sofia

Hej alla!! Jag hälsar tillbaka, och hör av er oftare! :D (förväntar mig långa mail vad som händer i era liv där borta)

2008-10-17 @ 21:13:17
URL: http://sofiausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0