Paket från SWEDEN

ÅÅÅÅHHHH vad jag älskar er där hemma!!! Speciellt mormor haha. Tusen tack! Jag upptäckte nämligen nyss mitt underbara godispaket som anlände idag. Och ni har verkligen lyckats välja ut exakt mina favoriter och det är inte lätt! Så det gjorde min dag. Är superlycklig över denna fina överraskning. Det enda som oroar mig är att jag inte kommer kunna hejda mig att äta det. Jag vill ju spara så att det räcker länge. Tack morfar också för brevet jag fick med artiklarna.

Imorgon är Halloween. Jag är Excited!! :D Eftersom jag upplevt Halloween i detta land en gång tidigare så vet jag hur stort det är! Ett problem har varit att komma på vad jag ska klä ut mig till. Jag, Kasie, Mario och Megan ville göra något tillsammans men vi tycktes aldrig kunna bestämma oss. Så idag efter skolan åkte vi först till Goodwill men hittade inget. Sedan till ett annan secondhand affär där vi tillslut hittade fyra färgstarka collegetröjor. Vi ska vara aerobics, från 70-80-talet, med svettband, leotard, avklippta tröjor och leggings m.m! Haha det ska bli kul! Jag ska gå trick and treating med en grupp vid Lacyes hus. Fast jag ska jag inte klä ut mig i skolan, får se hur många som verkligen gör det.

Imorgon får jag skippa första lektionen för jag ska till någon breakfast med alla "nya" studenter (?). Och en sak som är bra med att vara utbytesstudent; man kommer undan med en del saker. Imorgon ska jag egentligen lämna in en historiauppsats men lyckades förflytta den tills på måndag. Yes! Jag har ett stort hemskt government prov imorgon också. I government klassen håller vi såklart på med presidentvalet och våran klass representerar demokraterna så vi ska få alla i skolan att rösta på Obama. En annan klass gör detsamma med McCain. Det innebär att göra posters, presentationer och en massa annat, och det har varit riktigt kul! Vi har gjort Obama-.buttons fastklistrade med godis som vi ska stå och dela ut till folk imorgon. Valet, som hålls på måndag, kommer gå till exakt på samma sätt som det riktiga. Den klassen som vinner får ett pris! Eftersom typ alla gillar Obama är vår vinst ganska självklar. :)

Hoppas allt är bra där hemma! Ska ni ni fira halloween?

Här kommer gay bilder på Jake. Som ska vara en... inte vet jag. Baseballgirl??

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Heej!:D Gu va kul de låter med Halloween! Måste vara värsta spännande, för när du skriver så låter de ju verkligen som det är på sådana high school filmer. Att klä ut sig och så i skolan!:D Men du får ha de så fint! Kram!

2008-10-31 @ 11:34:52
Postat av: AnnaO

gud vad roligt ni verkar få det på haloween . ida är ute ikväll på fest , o ska trick & treata imon. jag ska på min första haloween fest imon :D hsr inte riktigt bestämt vad jag ska klä ut mig till ön , men funderar på prinsessa ;D lägg upp bilder påp hur ni såg ut sen ! :D

2008-10-31 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0