Pep assembly

Weeei nu har jag gjort mitt dansframträdande inför HELA skolan. Och vad vi var nervösa innan, men när man väl kom ut där och började dansa blev man jättepeppad när folk skrek runt omkring. Jag tyckte det gick bra, men man kan ju alltid göra det bättre såklart. Många sa efteråt att det var ett av de bästa dansframträdanden på länge, och det var kul att höra. Under Pep assembly, som är i skolans idrottshall, presenteras alla skolan sportlag. Marching band spelar, cheerleaders gör uppträdanden, de har dragkamp mellan årskurserna, dansteamet dansar och kanditaterna till homecoming king och queen presenteras. Efter det åkte alla från dansteamet till ett ställe som hette Sophia's och åt. Vi kunde få vara lediga från skolan hela dagen, men vissa gick tillbaka så jag gjorde också det. Inget jag ville men man missar otroligt mycket när man är borta. Jag ligger redan efter pga. av att jag missade de första lektionerna..

Igår skulle jag, Megan och Kaisie gå och kolla på powerpuff-matcherna. Det är som amerikansk fotboll för tjejer som spelar mot varandras årskurser. Det visade sig dock inte vara speciellt populärt och det var regnigt så vi åkte och köpte varm choklad och sen vidare till Megans hus. Där lärde de mig lite danser man "måste" kunna för att hänga med på homecoming dansen! Haha det var kul! Jag är excited inför imorgon!!

En annan sak som hände igår var att Barack Obama var här i Lansing och höll tal. Dock var det under skoltid så man var tvungen att skolka för att se det. Det var många som gjorde i och för sig. Det hade vart jäkligt coolt att se kanske vår nästa president!

Snart ska jag iväg för att vara med i Homecoming Paraden. Jag ska vara med dansteamet och kasta godis eller något. Det blir intressant att se vad det är! Sedan bär det vidare till Homecoming fotball-matchen. Fast vi kommer nog förlora, men det blir kul ändå! Där berättar dem också vem som blir Homecoming King/Queen.

GO WAVERLY WARRIORS!!!


Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Alltid lika roligt att läsa dina blogger.Hoppas du får roligt på Balen.Allt är som vanligt med blåst och regn här.Mormor är bättre i benet nu och är ofta barnvakt för IDA eller AMANDA o.WILLIAM. Jag har ny mailadress nu: [email protected].(Se ovan)

Många hälsningar från Mormor och Morfar.

2008-10-04 @ 11:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0