Danceteam

Nu är jag äntligen involverad i en sport på skolan, danceteamet! Jag var med på den första träningen idag. Det var kul och alla var trevliga. De hade redan börjat med dansen vi ska göra inför homecoming men jag försökte hänga med. Jag har träning  på tisdagar och torsdagar 3:45-6:00 varje vecka fram till februari. Utöver homecoming ska vi göra uppträdanden på winterfest, och alla basketbollmatcherna plus danstävlingar. I'm excited! :D

Och VET NI? Jag ska till Hawaii i januari!! weei :D Biljetterna är bokade! Vi måste ta ledigt från skolan en vecka också! :)

Nu måste jag plugga, har två quiz imorgon..

Kommentarer
Postat av: jenny

oo de later skitkul!!:d vi ska ocksa ha homecoming snart.. med alla olika roliga dagar innan, dar man ska kla ut sig o sant..men ser mest fram emot dansen:D

nej, cross country ar inget jag rekomenderar..det ar ngt av de jobbigste jag gjort, visste inte vad jag gav mig in pa:p

ooooo fan vad coolt o aka till hawaii!! Du maste skicka bilder darifran!:D

Kramar!!

2008-09-10 @ 06:12:40
Postat av: Anonym

HAWAIIIIIIIIIII!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2008-09-11 @ 16:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0