Dress shopping

Här har det fortfarande inte slutat regna och även thunderstorms förekommer. Det har att göra med orkanen i Texas. Men vädret ska tydligen bli soligt och fint nästa vecka.

Idag har jag varit och shoppat för att hitta en klänning till Homecoming, som den 4 oktober. Efter mycket provande var det två klänningar jag valde mellan. En jättefin vinröd i siden och en fin svart i sidentyg också. Det blev tillslut den svarta och min värdmamma ville absolut köpa den åt mig. Väldigt snällt av henne. :) Nu gäller det bara att hitta skor och accessoarer till.

Jag var också för första gången i downtown Lansing och såg bla.  the Capital Church och Michigan State University. Sedan åkte till en dansaffär där jag köpte allt jag tydligen behöver för att jag är med i dansteamet och det var mycket. Vi var på ett mall i East Lansing (Jag bor i västra delen, "Delta Township") och där hittade jag en tröja från Tommy Hilfiger och en tröja från American Eagle Outfitters. 
 
Och nu måste ju Clara vara framme i New York! Man kan inte annat än att bli avundsjuk.. ;) Snart måste jag börja göra mina homeworks. Varför blir alltid Söndag, pluggdag? och imorgon är det skola..

Kommentarer
Postat av: Anna O

åhh jag är såhimla avundsjuk . amerikanska shoppingmall !

haha du , det står ovanför din bild -27 dagar till USA. kanske borde ändra till 27 dagar i USA eller nått ;)

PUSSPUSSSSS <3

2008-09-16 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0