Homework

I fredags hade jag alltså ett nytt schema igen. Det gick ganska bra antar jag. Hade en presentation inför klassen i English 12, där läraren sedan berättade vad som var bra/dåligt. På Computer Media var gruppen överfull och datorerna kan man inte använda än så vi kollade på film, A Knights Tale med Heath Ledger. Alltså den bästa lektionen.

Fredagen var annars en stor dag eftersom att det var American fotball game och en stor festival, så kallad Wavapalooza, i skolan för att samla in pengar. Eftersom Jackie höll i allt så erbjöd jag mig att vara voluntär och hjälpa till. Jag fick göra en del, bla. samla in lotter och dra vilka som vann olika saker med jämna mellanrum. Jag vann faktiskt själv, ett set med lotion och perfymer. :)

Att det var fotbollsgame märktes tydligt i skolan då alla cheerleaders och fotball-players gick omkring i sina dräkter. Under the fotball game så gjorde Katie och Jacob framträdanden med deras marching band. Vi förlorade dock. Efter matchen kom en massa kompisar över för att ha sleepover. Det var väldigt kul och vi både lade oss sent och vaknade sent. På lördagen gjorde vi inte mycket annat än att leka med kattungarna och gå till Drews hus och bada i poolen. På kvällen satt jag och Katie och gjorde vår enorma historialäxa. Det är helt sjukt egentligen hur mycket vi har fått över helgen. Jag har fyra olika läxor och alla är svåra och tar TID. Idag har vi liksom fortsatt att göra läxorna och jag kan säga att jag inte ens är klar med min Historia läxa plus att jag inte börjat med någon annan läxa. Straffet för att jag valde Honors History liksom. Det var inte riktigt såhär jag ville att det skulle bli, trodde jag skulle ha det slappt. Måste plugga vidare..

Här kommer i alla fall lite bilder på våra söta små sex kattungar:


Kommentarer
Postat av: Louise

jag bor ca 30 minuter från lansing. I jackson/ Leslie

2008-09-09 @ 02:23:48
URL: http://loolou.devote.se
Postat av: Malin H

Hejsan Sofia:) Hoppas att allt e bra med dig! Har fortfarande inte vant mig med att inte träffa dig i skolan... Å på tal om skola, va krångliga ämnen du läser, e så imponerad!! Såg förresten att du hade ett jättefint rum, hihi... Fortsätt att skriva, vill veta allt om hur du har det där borta:) Kramar!!!!

2008-09-09 @ 18:41:33
Postat av: SANNA

CISSI HÄLSAR ATT HON SAKNAR DIN GAMLA FRILLA!!JAG HÅLLER MED !

2008-10-17 @ 13:21:15
Postat av: Sofia

Hahaha. Då kan ju ni berätta för mig hur min "gamla frilla" såg ut?? Eftersom jag inte gjort ett skit med mitt hår sen jag kom hit (förutom att platta det några gånger, som jag gjorde innan också)

2008-10-17 @ 21:10:55
URL: http://sofiausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0