Regndag

Hela dagen har det regnat här. Idag har jag varit på möte och träffat två andra utbytesstudenter i området hos min Area Representative Jan. Det var en kille från Prag och en tjej från Tokyo. Dem var schyssta och går på skolor i närheten. Anledningen till att vi är så få utbytesstudenter i Lansing är tydligen att många familjer här har det svårt ekonomiskt nu. Det tycker jag är synd för det är kul och intressant att träffa folk från andra länder som är i samma situation som en själv. Vi gick  i alla fall bland annat igenom en bok om hur det är att vara utbytesstudent typ. Vi ska träffas allihop med jämna mellanrum och åka på utflykter som Jan planerar. 
Jag vet inte om jag berättat det men det finns faktiskt en utbytesstudent på min skola. Han är tysk fast jag har inte fått någon chans till att prata med honom än..
Annars har jag mest tagit det lugnt idag. Kollar på massa filmer med katie och noelle.  :) Och de har plattat mitt hår! 

                 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hjälp vad långt hår du har fått nu! :) jättefint!

2008-09-17 @ 15:04:19
Postat av: Anonym

/Cissi

2008-09-17 @ 15:05:50
Postat av: Sofia

Tack :) Jag vet det blev så himla långt när de plattade det!

2008-09-17 @ 22:52:07
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: carro

Va söt du blev med plattat hår och vad långt det har blivit! Det är jättefint! Ha det så lite, när du orkar greja med håret lite extra och är inne for a change=) LOVE!!!!!!!!!!!

2008-09-22 @ 10:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0