Schema ändring

Idag var min tredje skoldag. Ganska segt. Och jag har märkt att här finns en hel del konstiga människor. Tex. i Government-klassen blev jag placerad bredvid en skum tjej. Det första hon säger är "I don't like strangers, they make me nervous" och glor på mig. Ehh okej, trevligt att träffa dig också typ.

Jag har nu tagit bort min matte. Känns skönt för jag hade inte orkar med det. Läraren blev besviken men så fick det bli. Fick också byta om på klasserna lite. Jag är krånglig. Så nu har jag:

- Honors World History/Geography
- Government
- Art
- English 12
- Environmental Science
- Computer Media

Får hoppas på att jag kommer att vilja behålla dessa klasser. Det känns bra i alla fall. Fast jag tycker det känns tråkigt att jag var tvungen att byta English 12 klassen från 6th hour till 3rd hour för det var i den klassen flest trevliga människor fanns. 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej!

Hoppas dina lektioner blir bra nu! (jag var med dig i NY) Jag ar en junior, och jag tycker det ar svart att hanga med redan dar, sa jag forstar hur du kanner dig! Men du verkar ju ha fatt en jattebra familj, sa dom kan nog alltid hjalpa dig.

Ha det bra kram Linnea



2008-09-06 @ 21:41:08
URL: http://linneaostberg.blogg.se/
Postat av: Moster Susanne

Sofia, håll ut. Allt kan bara bli bättre. Vi befinner oss nog i liknande situationer. Jag känner mig också helt vilsen på min nya arbetsplats, och tror aldrig att jag kommer att kunna fatta vad det är jag ska göra. Men, det är bara att peppa sig själv och bita i det sura äpplet. Jag tycker i alla fall att det verkar som om du får vara med om mkt kul. Kram

2008-09-07 @ 20:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0