Sleepover

Jag har alltså varit med om min första amerikanska sleepover. Och det var minst sagt annorlunda men himla kul! Hela dansteamet var inbjudna till Livs hus. Där skulle vi spraya våra boxar med olika färger. Jag gjorde min i guldfärg. Nu kanske ni undrar varför vi behöver boxar. Det är nämligen så att i vårt dansnummer under homecoming, pep assembly, ska vi ibörjan vara robotar. I alla fall trivdes alla så bra i sin robot-outfit att vi bestämde oss för att gå omkring med dem. Först ringde vi på folks hus, det var ganska knäppt haha. Sedan gick vi runt med våra boxar i affärer. Folk kollade konstigt på oss och I don't blame them! Måste sett konstigt ut. Men det var kul, haha! Resten av kvällen spelade vi "Rock band". Sedan var jag så trött så jag somnade på golvet.
 


Idag har jag och Katie gått på bio och sett "The House Bunny". Den var ganska rolig. Sedan shoppade vi på Forever 21. :) Måste fortsätta plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0