Vårt hus har blivit TP'ed

Okej det är något jag bara måste berätta som är så HIMLA KUL! Hahaha. När vi kommer körande hem från att ha varit uppe i the cabin möts vi av en minst sagt udda syn som gör så att jag inte kan sluta skratta. Någon har TP:ing vårt hus! Någon har alltså toilet papered vårt hus. Och Jakes bil var helt igentejpad. Svårt att berätta så här kommer bilder:

 
Vi vet fortfarande inte vem som gjort detta men vi har tydligen fiender.. Troligtvis Jakes vänner? xD

Kom nyss hem vi har gjort lite ärenden och hittade en skandinavisk hylla på ett supermarket! Köpte knäckerbröd och mariekex. Annars kan jag också berätta att mitt svenska godis är himla populärt. Utan Saltlakrits såklart. Alla hatar den, fast Drew och David tyckte det var okej..

Imorgon börjar skolan! Ahhh, wish me luck! Måste sova, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: favoritsyster!

HAHAH! det var sånt jag berättade att eve o malin o lisa hade gjort när de var i usa ! det är ju tydligen jättevanligt ! vad fintr det var med cabinen , verkar ju ha det skitskoj ! vet att jag är sämst med min blogg , men har så mycket annat att göra.. puss !

2008-09-02 @ 16:34:13
Postat av: Marie Jönsson

Hej Sofia!!

Jag såg på din Facebook att du hade en blogg så jag blev så himla sugen på att kika in :P Jag har inte sett dig sen vi slutade nian...hade ingen aning om att du skulle till Usa! :) Hoppas att du får det jätte roligt iaf (för det verkar du redan ha ;)) Jag funderar faktiskt på att åka över nästa år och gå på Collage, min syster gör det nämnligen nu, men jag har inte bestämt mig än :P fast det är dags att göra det snart :). Jaja, hopas du får det underbart! Jag kanske kikar in nån mer gång bara för att jag är nyfiken. :P

Kram Marie

2008-09-02 @ 18:17:52
Postat av: emelie

HAHA jag TPade ett hus i förrigår natt med några tjejkompisar hihi :P

vi stack 100 gafflar i hans gräsmatta, lindade in tomten i plast ooch satt post it lappar överallt! :P galet men kul :P

2008-09-02 @ 18:29:36
URL: http://www,mnemelie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Marie: Hej,tack så mycket! :) ja det var väldigt längesedan! Vad kul att du funderar på att plugga här också. :) Var i usa? Och är det via något slags stipendium?

Ha det!

2008-09-02 @ 22:13:42
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag vet inte riktigt än vart :P antagligen i dem södre delarna så jag kan spela golf :P Ja precis, jag tänkte söka stependium eller scollarship av nåt slag :) (vet inte hur det stavas) :P Ha det nu jätte bra så hörs vi säkert nån mer gång! :)

2008-09-04 @ 21:37:41
Postat av: jenny fran ny

hahaha, det ar samma har! forsta dagen jag kom till skolan var alla trad utanfor fyllda med pappersrullramsor.. jag trodde forst de var meningen eftersom de sag ganska haftigt ut.. men rektorn borjade forsta letionen med ett langt tal om att de var dalig stil sa jag antar att de inte var ok. Anda sa ar de fortfarande kvar i traden.. vilket ar ganska snyggt, de ger en matchande touch till den trakiga skolbyggnaden:p

Hoppas allt ar bra med dig!! vi hors! Kramar<3

2008-09-07 @ 05:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0