Easter

Happy Easter!

Och Grattis Pappa!

Påsk firas på söndagen istället för lördagen i USA. Jag kom hem från Chicago igår och det var en underbar tripp!  Kommer ett inlägg med bilder soon! :)

Eftersom min värdfamilj var uppe norr när jag kom hem så sov jag hos Megan och firade påsk med hennes familj och släkt. Vi gick upp tidigt i morse för att gå till kyrkan. Min första gudstjänst här i USA. Och sista hihi. Det var ganska segt och tråkigt. Men helt okej och intressant att se hur det går till här. Eftersom det var en Lutherin Church så var det ganska likt den i Sverige. Efter gudstjänsten åt vi frukost där och sedan åkte jag, Megan och Kelly (meg's syster) hem igen. The Easter Bunny (/Meg's mom) ger ut påskkorgar med godis och prylar i. I alla fall fick även jag en söt korg med godis, presentkort och ett halsband i. Senare kom deras släkt och vi åt god påskmat och hade det trevligt.



Förresten så ska jag gå på två proms!! Min skolas och Okemos High School's. Det ska bli kul och jag har dejt till båda. Theo frågade mig i veckan och jag sa ja. Han hade köpt ett fint halsband i Florida som han gav mig på samma gång. Jag är glad över att gå med honom för han är verkligen jättesnäll och omtänksam. Hela prom hysterin är annars lite överdriven.. Alla pratar om det och hur man blir frågad är viktigt. Theo hade först planerat att göra små lappar som skulle leda mig till en förfågan haha. Sedan så går jag med Robert också till hans skolas, fast där kommer jag inte känna någon annan. Jag har dock hört att deras prom är riktigt cool och lyxig så det blir spännande att se. Men jag har fortfarande inte hittat någon klänning!! Jag börjar på panik för allt är så utplockat..

Kommentarer
Postat av: Pa

Tack för presenterna, skivan var bra och är tydligen en hit i USA har vi förstått. Glömde kommentera att du sett en Skanskaskylt i D. Den syntes inte så bra, men kanske var den innanför ett skyltfönster!?

2009-04-13 @ 10:25:52
Postat av: Pa

Tack för presenterna, skivan var bra och är tydligen en hit i USA har vi förstått. Glömde kommentera att du sett en Skanskaskylt i D. Den syntes inte så bra, men kanske var den innanför ett skyltfönster!?

2009-04-13 @ 10:26:23
Postat av: Hannah

Verkligen spännande med två proms!

2009-04-14 @ 02:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0