Maybe Baby

Heey. Igår spelade jag och Kasie vår första tennis match mot Leslie High School. Fast det var bara scrimmage. Dem vi spelade mot var i Varsity och riktigt bra. Tyvärr förlorade vi men det var ganska jämnt.

Sedan det här med Chicago. Jag är så trött på att allt går emot oss. Nu kan inte Kelly och Dave åka längre. Suck. Hon insåg nu att det är för mycket att ha koll på fyra ungdomar. Troligtvis kan Megans pappa åka istället men just nu känns det nästan inte kul med Chicago längre.. Fast jag vill ju ändå åka såklart.

Men en annan UNDERBAR sak. Jag kanske men bara kanske ska åka till Washington DC i helgen!!! Det var Kasie som frågade mig idag. Hennes moster och morbror ska dit och dem hade frågat Kasie om jag velat med. Och jag jag vill hur gärna som helst åka the capital city of the US! Hur coolt som helst att ha varit där och ha sett Vita huset och alla andra kända byggnader och platser. Vi ska prata om det och se men jag vågar inte hoppas på för mycket.

På fredag börjar Springbreak förresten! :D

En annan sak: Jag blev just frågad till en annans skolas prom. Den rika snobbskolan Okemos. Det är Robert från Prag som undrade haha. Hmm..

Bye for now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0