Three Big Cities

Yaay. Jag är lycklig och glad. Washington DC blir av!! Jag sticker imorgon och kommer troligtvis hem på måndag. Låter verkligen underbart och jag är glad att jag fått den här chansen. Det är Kasie och hennes aunts familj. Dem har även två ungdomar som är 17 och 18. Jag är jätteexcited för denna plötsliga resa :D



Sedan på torsdag åker jag troligtvis till Detroit med Pock, Theo och några fler över dagen. Pock hade tidigare lovat mig att ta med mig till Detroit och visa mig staden för han har bott där så han vet vad som finns att se.
         


På fredagen drar jag och mina vänner till Chicago! Vi åker hem igen på lördagen men vi kommer nog hinna se en hel del. Jag och Kasie ska göra allt för att hitta fina billiga prom klänningar. Ett besök på H&M hoppas jag på också.



Nu måste jag packa. Sedan ska jag ut och äta och därefter bowla med kompisar.

Kommentarer
Postat av: moster Susanne

Nu har du verkligen fått ett späckat schema. Du hinner väl inte plugga. Kanske du skymtar Obama i ett fönster. Kram

2009-04-04 @ 22:08:22
Postat av: Farmor o farfar

Vilket program Du har. Tänk att få se så mycket av USA. Lycka till och Glad Påsk. Kramar.

2009-04-06 @ 09:34:37
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter som ett kul lov!

2009-04-06 @ 23:02:28
Postat av: Calle

Säger bara Sweeeet :P

2009-04-06 @ 23:35:45
Postat av: SysterAnna

hej:D sitter nu i hovden, ska snart æta efterætt. utanfør snøar det massa. har åkt snowboard idag med ida. det var jætteroligt, o jag har blivit ganska bra. haha . leif hjælpte mig massa.

alla hælsar från norge !

2009-04-07 @ 20:53:30
Postat av: SysterAnna

hej:D sitter nu i hovden, ska snart æta efterætt. utanfør snøar det massa. har åkt snowboard idag med ida. det var jætteroligt, o jag har blivit ganska bra. haha . leif hjælpte mig massa.

alla hælsar från norge !

2009-04-07 @ 20:53:50
Postat av: Sofia

Haha anna norska letters ;)

Åh vad mysigt det låter! Vill också åka snowboard. Haha leif sa att du vare dålig, men jag tror dig hah. Du är iaf bättre än mig :)

Hälsa tillbaka till alla!

2009-04-08 @ 15:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0