Dance competition

Jag är hemma. Usch Fy Blä. Inte så trevligt att komma tillbaka till kylan och verkligheten. Hawaii var AMAZING. Det är så vackert där och varmt och underbart. Jag berättar mer senare och visar bilder.

Jag kom hem igår kväll efter många timmars flygande. Jetlaggad minst sagt. Flög från Kaholoui till Honolulu och sedan till Seattle och tillsist till Detroit. Jag sov inte på över 24 timmar. Behöver jag berätta att jag är trött? Idag steg jag upp tidigt för att åka till danstävlingen som var i St. Johns. Det skulle ta en halvtimme med bil, men vi anlände där en och en halv timme senare. Kasies mamma kör tydligen alltid vilse och skyllde på Michigans dåliga skyltning. Jag fick höra hur mycket bättre Florida är ett antal gånger. Eftersom jag missat så många träningar kände jag mig inte tillräckligt förberedd för att dansa även fast coach sagt att jag fick. Det kändes inte rättvist mot de andra så jag stod över. Fast jag måste medge att jag ångrar det en massa nu i efterhand. Jag ville ju vara med där ute och dansa de danser som jag faktiskt kunde. Jag fick i alla fall chansen att se masssa andra dansteam och många var jätteduktiga. Vårt dansteam gjorde en hip hop dans, en pom-rutin och vår batman dans. Tyvärr kom vi inte så högt upp på prispallen, men många gillade våra batmankostymer.



Kommentarer
Postat av: Farmor o farfar

Tack för kortet med varma Hawaiihälsningar.

Trevligt att resan blev så lyckad.

2009-02-01 @ 10:25:26
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: amanda

Det verkar vara kul att vara med i ett danslag!

2009-02-02 @ 03:57:55
Postat av: Anonym

Ni verkar ha vart på samma danstävling i St.Johns ;o?



http://loolou.devote.se/

2009-02-06 @ 17:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0