18

Jag är nu 18 år och myndig. Men det har inte spelat någon direkt roll här i USA. I söndags var min födesedag och jag började dagen med att öppna paket från Sverige och ett från Norge. Det var jättefina saker jag fick, mycket fina smycken! Tack allihop! Det var också en trevlig överrasking att få två telefonsamtal från Sverige. Sedan blev jag firad av familjen med mat och tårta. De hade också bjudit David och hans föräldrar och den snälla tanten Mrs. Arnold. Jag fick fina guldörhängen, ett par från Katie och två från min värdmamma. Och några fler saker. På kvällen hade jag några vänner över och så fick jag lite presenter av dem. Jag gillade  speciellt Kasie's present för hon hade ordnat med en massa foton som involverade mig och vad jag gjort under året hittils. Kul som minne.



Skidåkningen i måndags blev aldrig av. Vi ska dock försöka att göra det någon helg framöver, och jag vill verkligen! Speciellt när man hör alla där hemma som åkt en massa skidor.

I tisdags hade jag dansframträdande under basketmatchen. Vi gjorde vår pom rutin och det gick bra. Annars har det väl inte hänt så mycket spännande.  Eller just det! Jag och Kasie signade upp för tennislaget idag haha. Jag känner att det är dags för mig att lära mig spela nu.. Det blir förhoppningsvis kul men vi har träning varje dag direkt efter skolan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå, de verkar ju ha firat dig jättemycket :D

2009-02-20 @ 18:18:15
Postat av: Carro

Grattis gumman!



Skickade ett mail men det kom inte fram, har du bytt mailadress kanske?



Love!

2009-02-20 @ 18:48:21
Postat av: Pa

Va kul att du blev firad ordentligt och att du gillade presenterna.



Vilken överaskning med tennisen! Nu blir det familjedubbel till sommaren. Har dansen slutat?

2009-02-20 @ 19:22:12
Postat av: Sofia

Tack! nej jag har inte bytt mailadress.. Har min vanliga gamla..Testa att skicka igen ;)



Haha ja jag hoppas bara inte jag kommer suga totalt.. Nej dansen kommer typ sluta när tennisen börjar så det passar perfekt.

2009-02-20 @ 23:11:40
URL: http://sofiausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0