Dance Brazil

Jag jobbar för tillfället på ett dumt ekonomi paper. När jag är klar med det är jag inte längre behind sedan Hawaii så det är skönt. Jag kom nyss hem från en dansföreställning. Först så gick hela danceteamet ut och åt och sedan åkte vi till ett ställe i East Lansing vid MSU där det var Brazil Dance. Det var hur coolt som helst verkligen. Dansarna var sjukt begåvade och det var intressant att se.

Den här helgen har väl inte hänt nåt spännande egentligen. I fredags kallade de upp mig och några andra elever. Vi fick alla en orange lapp där det stod att vi var inbjudna till en breakfast award på fredag och skippa 2nd Hr. Det är tydligen en av mina lärare som utnämnt mig haha. Ingen aning vem. Annars har jag bland annat varit och sett Friday the 13th med några vänner. Den var för gory för min smak. Man vänjde sig liksom vid morden. Fast jag måste tillägga att där fanns en del kreativa sätt att bli mördade på. Jag har också spelat Laser Tag och det är alltid kul. Eftersom det bara var vi så fick alla som jobbade där hoppa in och spela mot oss. Gissa vilka som vann stort..

Nu ska jag sova. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0