Winterfest

I fredags var det dags för Winterfest. Det liknar Homecoming, med pep assembly under skoltid och dans på kvällen. Men istället för en fotballsmatch innan dansen så var det en basketmatch. Jag tog ledigt mina första hours för att dansteamet skulle dansa inför hela skolan under pep assembly. Självklart var det nervöst innan. Vi gjorde en hip hop dans till mixad hip hop musik som jag fått lära mig på en vecka. Jag tycker ändån det gick över förväntan och många sa att det såg riktigt bra ut. Efteråt gick hela dansteamet ut och åt breakfast. Alla tyckte jag var konstig som åt sylt till mina pannkakor. Sedan åkte vi tillbaka till våra två sista hours.


B1: Danceteam, B2: Liv, Jag, B3: Jag, Kara, Haylie, B4: Haylie, Kara, B5: Kasie, Liv, B6: Porsha, Lacye, B7: Jag, B8: ?, Coach

På kvällen var det dags för dansen. Vi hade massa planer, och det involverade Megan och hennes hus. Dessa förstördes dock då Megan blev sjuk och inte längre kunde vara med. Ändrade planer och jag träffade dem andra hos Lacye's. Det blev en lite annorlunda mixad grupp men vi hade massa kul ändå. Vi gick och åt på Red Robin's, som är en amerikansk hamburgerestaurang. Det var gott. Vi åkte aldrig och kollade på basketmatchen. Sedan var det dags för dansen. Det liknade Homecoming på alla sätt. Samma sorts erhm annorlunda dans som kallas twirking. Men det var faktiskt jättekul och jag dansade nästan hela tiden och var helt slut efteråt. Efter dansen var det bestämt att vi skulle träffas hos Megan, men eftersom det inte gick åkte vi hem till mig en kort stund.


B1: Jag & Katie, B2: Kasie, Jag, Lacye, Nathalie, B3: Kasie, Mario, Jag, Fabian, Lacye, Adrian, Nathalie. B4: Mario, Kasie, Fabian, Adrian


Kommentarer
Postat av: jennifer

Vilka fina klänningar :D

2009-02-08 @ 17:24:43
Postat av: Anonym

Vilken fin klänning du har, men ni har ju fest ofta. Vilket härligt dansgäng och vad roligt att få namnen på de som är med på bilderna.Morfar.

2009-02-08 @ 20:11:20
Postat av: Farmor o farfar

Ni har visst fest varje helg, det låter kul.

2009-02-09 @ 18:06:05
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: frida

verkar mysigt med ett dansteam =)

2009-02-10 @ 02:34:14
Postat av: Ma pa anna ida

Vad kul ni verkar ha haft och vilken fin klänning!

Vi har det hur bra som helst i Italien. Det är massor med snö och vädret är lite blandat med snö o sol. Några av oss har lite ont i fötterna annars är det god mat och trevligt sällskap.

2009-02-10 @ 19:09:57
Postat av: Sofia

Tack :D

Oh vad kul att allt är bra i Italy! :) Jag är sååå avundsjuk. Take it easy!

2009-02-11 @ 03:12:51
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: cristin

Vilken fin blogg :)

vilket är ditt bästa skönhetstips?



du har inte glömt att prenumerera på min blogg va?

lägg till mig så lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-11 @ 13:43:31
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0