Hawaii - Here I come!

Aaahh jag kan inte fatta att det är sant. Tack så mycket för att jag får åka, bästa julklappen någonsin. Snart är jag i varma underbara paradisliknande Hawaii. Ikväll åker vi ner till Detroit för att sova en natt på hotell. Imorgon går flyget. Vi mellanlandar i Seattle, en stad jag gärna velat se mer utav. Sedan flyger vi vidare och landar i Kahului, Maui, Hawaii. Jag är så excited, kan knappt vänta!!! Så mycket jag ser fram emot; snorkla, surfa, se delfiner och valar och att dansa hula hula såklart, haha! En sak jag inte är lika exalterad över var när jag hörde att det självklart kommer att bli en hel del hunting och fishing. Är jag förvånad? Nej. Segt, men hoppas på att jag får ligga och sola på stranden eller något när de fördriver tiden på det sättet. För inte tänker jag döda djur på Hawaii inte. 

Har nästan packat klart nu.. Hemma igen är jag den 30:e Januari. 
Ha det jättebra allihopa, nu drar jag!      ALOHA!
 

 
 
 
 

 Somewhere over the Rainbow - hawaiianska sångaren Israel Kamakawiwo'ole

Kommentarer
Postat av: henke

jag vill också surfa i hawaii

2009-01-19 @ 17:20:43
Postat av: linda

Ha det så jättebra sofia!

2009-01-19 @ 19:09:17
Postat av: Anonym

Hej! herregud va härligt med hawaii, det är väll de vi alla svenskar drömmer att få åka någon gång. till något så exotiskt jämför med vårat halvdanna väder. Hoppas du får det grymt och njut! Btw, älskar Israel Kamakawiwo'ole! Kramar!!

2009-01-19 @ 22:49:58
Postat av: pernilla

haha, mitt namn verkade inte komma med, men de var jag Pernilla som skrev det sista ;)

2009-01-19 @ 22:51:32
Postat av: Mamma

Hoppas att du får en underbar resa!!

2009-01-19 @ 23:07:20
Postat av: Bea

va härligt!

Jag ska stanna här ett par år, kanske bor jag här hela livet? Hur länge ska du stanna? kram

2009-01-20 @ 06:47:24
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Malin H

Vad härligt att åka till Hawaii, vill oxå!!! Hoppas du får det underbart Sofia! Kramar

2009-01-20 @ 15:29:01
Postat av: Kajsa

aaaah va härligt!! hoppas du får det grymt fia ;)

2009-01-24 @ 12:40:30
Postat av: Emelie Andersen

ha det underbart i Hawaii Sofia :) sola och bada för mig med ! Puss

2009-01-26 @ 19:06:25
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-02-01 @ 00:46:43
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Bea

aha okej okej ! :) Joo jag saknar Sverige jätte mycket! Alla kompisar och min pappa och bror



Hur var det på Hawaii? kram

2009-02-01 @ 00:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0