Iskall Dag

Andra snödagen vi haft. Jag ville inte ha en snödag idag för det var sista dagen för exams. Men det går liksom knappt att gå ut.  Egentligen var det förresten inte snödag utan skolan stängde pga. av kylan. Tidigt imorse var det -25 F = -31 C.  Nu är det väl lite varmare får jag hoppas. Att dra till Hawaii och värmen känns som det ultimata just nu.

Jag har haft fyra av sex final exams. Jag har fått A på alla hittils så jag är nöjd. Har dock lite ångest för allt jag behöver ta igen när jag kommer tillbaka. Sex ämnen som jag missar nio dagar av varav fyra är nya ämnen. Plus att jag missar massa dansträningar och kommer vara helt totalt efter. Hjälp. Ska försöka att inte tänka på det dock.

Förresten är det jättetråkigt att ingen kommenterar, då känner man inte för att fortsätta blogga. Jag har ju en del besökare men ingen verkar orka lämna en kommentar. Jag vill ju veta vilka som är mina läsare..


Kommentarer
Postat av: sophie sundberg

Hejhej Sofia!

Ville bara säga att jag läser din blogg med stort intresse! Tycker det är spännande att höra vad som händer där borta!:D



Här hemma händer inte så mycket. Vi har också kallt här, men "bara" -4 eller så. Det största som hänt på länge är att kent släppt en ny låt, kolla hemsidan!

Ha det finfint!

//Kent

2009-01-16 @ 17:00:07
Postat av: becka

Hej! Jag läser din blogg ofta och tycker det är kul att höra om allt du har för dig.

2009-01-16 @ 21:09:06
Postat av: Mormor och Morfar

Hu vad kallt, vad har ni för värmesystem inomhus ? Vi läser alltid dina bloggar med stort intresse. Grattis till de fina betygen och kämpa på. Mormor mailar till dig idag också.

2009-01-17 @ 10:40:50
Postat av: Anonym

Jag är trogen läsare soffan ! simma lungt i Hawaii!!! :o)

2009-01-17 @ 14:17:43
Postat av: Bea

okej jag lämnar en liten kommentar här :D jag är en trogen läsare som också bor i USA

kram

2009-01-17 @ 14:44:01
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Hannah

hej, jag diggar din blogg också!

2009-01-17 @ 15:30:11
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-17 @ 15:34:50
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Moster Susanne o Amanda

Läser alltid dina bloggar, men är dålig på att kommentera, livet är ju inte lika händelserikt här hemma i Mölndal. Snälla du, sluta inte med din blogg! Du sticker till Hawaii och vi åker till Branäs, snacka om skillnad på resemål. Önskar dig världens skönaste semester. Bamsekram moster o Amanda

2009-01-17 @ 15:42:08
Postat av: Annasyster

ojoj , ska försöka bättra mig med att kommentera jag också :D

och jag tror alla här hemma är avunsjuka för att du ska åka till Hawaii :( men dina betyg är ju galet bra, även om du missar en vecka eller två, har du väl om någon absolut ingenting att vara orolig för ? :) keep up the good work ;)

puss (L)

2009-01-17 @ 15:47:26
Postat av: Caroline

tänkte att det passade bra att lämna min första kommentar nu:P satan vad kallt det är i Michigan tydligen, fattar att det blir gött att åka till Hawaii... A på alla proven, inte illa alltså :) ha det så bra! kram

2009-01-17 @ 20:20:54
Postat av: Sanna

2009-01-17 @ 22:06:20
URL: http://sann
Postat av: Sanna

Hej.

Jag läser din blogg, mest för att jag själv är sugen på att åka och vill veta lite mer om hur det är. Hoppas det är ok!

2009-01-17 @ 22:10:55
Postat av: Sofia

Tack så mycket för alla kommentarer!! :D (vet att den anonyma människan är sanna hahaha..)



Sanna: Det är klart det är okej, och om du undrar något om det så är det bara att fråga på :)

2009-01-17 @ 22:54:36
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHA / anonym

2009-01-20 @ 15:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0