Lämnat Lansing

Nu sitter jag på ett hotellrum i Sandusky, Ohio med min svenska familj. Mycket har hänt de senaste dagarna. Familjen anlände på torsdagskvällen och det var ett glatt återseende. Vi åt grillat tillsammans med min värdfamilj och hade det mysigt. På kvällen följde min syster Anna med mig ut för att hänga med mina vänner. Vi åkte till Cheddar's och åt Cookie Monster. Sedan åkte vi till en park och hängde där.



Nästa dag var det dags för mitt och Jake's Open House. Det var mycket att hjälpa till med vid mitt hus. På förmiddagen visade jag runt familjen i området, såsom skolan och tennis courts. Sedan åkte jag med dem till East Lansing för att kolla in MSU och några affärer.



När vi kom tillbaka var allt i full rörelse. Ett tält var uppsatt och mat och tårta sattes ut på borden. Sedan anlände massvis med människor under kvällen. Familjen hade med sig vikingaspelet kubb som var väldigt populärt bland ungdomarna under kvällen. Jag hade ordnat med en bild slideshow på mig och Jake som visades. Ett bord fanns där folk lade presenter, kort och pengar till mig och Jake. Jag hade också en gigantisk tennisboll som folk skrev på. Det var en lång och händelserik dag, men det var kul. Jag fick säga hejdå många människor..



På lördagen spelade jag tennis med mina kompisar och syster och åt middag med familjen och mina vänner. På kvällen hängde vi vid mitt hus, lekte med hundvalparna och pratade. Det var en jobbig dag för jag insåg att jag snart var tvungen att lämna allt. På Söndagen gick jag upp och började packa det sista. Alla mina kompisar kom för att säga hejdå. Det var jättejobbigt verkligen och går inte ens att beskriva. Som tur var slapp jag säga hejdå till Jake, Theo och Kasie som ska åka ner hit till Ohio imorgon och vara med mig på Cedar Point. Det ska bli jättekul!!

Kommentarer
Postat av: moster

Sitter med barnen och tittar på bilderna, de pussar på hundarna! ha det fortsatt bra. kram

2009-06-08 @ 19:51:28
Postat av: Anonym

Postat av: Farmor o farfar

Kul med en så festlig avslutning. Vi önskar hela familjen en fin resa och välkomna hem.

Kramar

Farmor o farfar

2009-06-09 @ 10:50:18
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hej! Hittade din blogg sådär lagom i tid med att du far hem, den är verkligen jätte bra! Hare!

2009-06-10 @ 23:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0