HajKajMajBajTajPajNajRajVajLajYaj

Denna veckan är sista skolveckan! Aldrig mer High School för mig!!!! YAY. Fast sorgligt på samma gång. Har varit segt att plugga så mycket för ingenting. Eller egentligen har det ju gett mig en hel del kunskap om man vill se det från den positiva sidan...

Idag var en soft dag. Jag, Kasie, Fab och Mario skippade 4th hr för att gå och äta och få extra lång lunch. Det var en underbar dag ute, varmt och solsken. Jag och Kasie köpte goda Subs på Jersey Giants och killarna köpte sin vanliga friterade mat på Wendy's. Sedan åkte vi till Shark Park och satt vid en sjö och åt. Sjön var fylld med ankor med ungar. Dum som jag var slängde jag ut lite mat vilket resulterade i att vi blev omringade av skrikande ankor. Det var nästan lite läskigt, speciellt då dem fräste till ibland. Efter en stund var vi tvungna att åka tillbaka till våra sista klasser. Jag hade ett final exam i Astronomy fast det var superlätt då man fick använda sina notes. Imorgon har jag typ bara två klasser och på fredag likaså. Sedan är det helt slut!! Vet verkligen inte vad jag ska göra då.. Hade ju planerat att åka till det stora nöjesfältet Cedar Point men det är klart man inte får lov på grund av alla dumma regler.. Så nu blir det väl Michigan Adventures istället. Jag kom nyss hem från att ha spelat tennis med några vänner. Vädret gjorde mig crazy. Denna hetta som plötsligt dykt upp från ingenstans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0