No More High School

Slutade skolan i fredags. The Final Exams gick helt okej. Jag har nu gått ut High School med ett 4,0 i genomsnitt vilket innebär att jag haft alla A's. Skolan här har aldrig varit jätteutmanande utan gör man det man ska klarar man sig bra.

Den här helgen har varit lång och händelserik. I fredags var jag och spelade tennis med några kompisar. På kvällen vi gick ut och åt på Applebee's. Sedan åkte vi och spelade ute-minigolf.  Efter det åkte vi och tittade vi på film hos mig. Det var den svenska vampyrfilmen "Let the Right One In" som har fått mycket bra kritik. Den var en besvikelse.



I lördags åkte jag med Kasie  och hennes kompisar från kyrkan till en sjö. Jag, Kasie, Tom, Jared, Aaron, Theodore och Amanda, hoppade i den äckligt algerika sjön. Vattnet var ganska kallt, och vi simmade ut till en hög klippa. Väl uppe kändes det jättehögt och vi pushade varandra att hoppa. Jag tog mod till mig och hoppade och det var jätteläskigt, men kul.
På kvällen var det dags för Theo's fest. Jag åkte dit med Megan, Mario och Fabían. Vi åkte till ett ställe där en massa folk var pch precis bredvid fanns det stora buffalos (helt random). Efter att ha varit där ett tag åkte alla till Theo's hus och hängde och hade det kul.

På söndagen spelade jag tennis med Mario, Fabian, Kasie och hennes kyrkkompisar. Eftersom vi var så många kunde vi ha minitorunaments. Det var jättekul och vi spelade i timmar i gassande sol. När jag kom hem hängde jag med Theo ett tag och sedan åkte jag till A&W där Fabian hängde för att Mario jobbar där. Vi var ganska uttråkade och väntade i timmar på att Mario's shift skulle vara över. Sedan åkte vi till Mario's hus och var där och gick sedan över till Kasie.



Måndagen var Memorial Day. På eftermiddagen åkte jag till Kasies hus och dit kom också Mario, Fabian och Theo. Vi hade en stor vattenballongfight i Kasie's trädgård och det var sjukt roligt. Sedan år vi picknick och hängde vid hennes hus resten av dagen och hade det mysigt.



Idag så hade jag min första riktiga sommarlovsdag. Jag hängde med min bästa senior kompis Theo hela dagen. Vi spelade tennis vid två tillfällen. Vädret är så himla underbart  :)

MIN FAMILJ KOMMER NÄSTA VECKA!!! EXCITED :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ha så roligt overthere nu så vi undrar men hoppas att du ändå följer med familjen hem iallafall. Mormor meilar för att få svar på några frågor inför din hemkomst. Hoppas resan går bra och vi ses till Midsommar önskar Morfar.

2009-05-27 @ 18:50:46
Postat av: Sofia

Hej! Ja jag försöker bara njuta så mycket jag kan av den sista tiden här :) Ja vi ses så snart! Och tack för de fina vykorten morfar! :)

2009-05-28 @ 04:20:10
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! din blogg är riktigt bra. jag åker som utbytesstudent till hösten och ska bo i michigan också :) Så det är kul att läsa om allt. Ha det!

2009-05-28 @ 23:12:08
Postat av: Syster anna

sofiaaaaaa. snart kommer vi :D excited !

föresten är du jätte söt :D

2009-06-02 @ 10:44:57
Postat av: Sofia

hihi YAy. Imorgon ses vi :D

2009-06-03 @ 17:01:38
URL: http://sofiausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0