Aliens Exist

Hey. Veckan har gått läskigt snabbt. Vart tar egentligen alla dagar vägen?? På samma gång känns skolan extra seg..
I måndags spelade jag och Kasie en tennismatch på Varsity nivå! Vi var nr 3 Doubles mot Eastern. Och vi vann emot the bitches! För dem var otrevliga och argued varje gång vi kallade ut bollen. Våra coacher fick till och med prata med oss för att försöka hitta en lösning. Himla idioter men jag är superglad att vi vann. Så nu får jag mitt Varsity Letter :D
Sedan har vi också spelat challenge matcher inom teamet. Top 4 doubles är väldigt jämna och vi var ju nr 1. Så tvingades vi köra en ny challenge och det blev exakt lika poäng totalt för alla team. Coach visste inte vad han skulle göra, så plötsligt droppade vi ner till nr 4. Jag och Kasie var jätteupprörda såklart. På onsdagen hade vi away game en timme härifrån i Jackson. Vi vann enkelt 6-0 6-0. JV tennis har vunnit alla matcher total så vi är undefeatable som dem säger :) Vi hade även challenge på torsdagen som flyttade upp oss till nr 2 som tur var. Haha sorry med all ointressant tennis.

Jag vill också bjuda på lite bilder av sex gulliga hundvalpar. :)


B1: Stolta föräldrar, Maggie & Sam, B2: Mini puppies en dag gamla (dem växer snabbt tro mig)

På fredagen åke jag, Kasie, Theo, Mario och Krista till det läskiga huset igen för att se det i dagsljus. Det var ändå läskigt faktiskt. Jag var den enda som gick in i själva huset och golvet var halvt nerrasat och därinne låg två döda tvättbjörnar och stank. Sedan åkte vi för att  hämta Fabian från en baseballmatch. Vi ville skrämma honom så Theo ringde Pock som lovade att möta oss vid huset. Det roliga var att Fabian hela tiden sa att det inte alls var läskigt alls osv. När vi kom tillbaka var det kolsvart ute. Vi gick in i huset igen med våra ficklampor. Strax kom Pock, Andy och Eileen med papperspåsar på huvudet, fast det blev tyvärr lite misslyckat så Fabian blev aldrig riktigt skrämd. Vi gick ner i husets källare och på väggen var det skrivit Jason och andra läskiga saker. Sedan åkte vi därifrån men några män verkade ha fått syn på oss. Vi var ju trespassing så vi får hoppas på att dem inte rapporterade det vidare..



Vi åkte iväg och åt, hängde på skolans parkeringplats (där flera andra hängde konstigt nog) och spenderade resten av kvällen i Theos fina hus. Vi spelade kort och pratade om att aliens existerar. Theo kan allt om sådant, han har gjort mycket vetenskaplig research och det var fascinerande att höra. Han övertygade oss allihopa. Helt seriöst dem finns och bevisen är tydliga.. Scary.



Snart drar jag iväg för att spela tennis som vanligt med Kasie, Mario och Fabian :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

Hej! Jag läser din blogg ofta. Ska åka som utbytesstudent nästa år och tycker det är intressant att läsa vad jag har framför mig. Du verkar ha det väldigt kul hela tiden. Söta hundvalpar!!!

2009-05-12 @ 01:15:54
Postat av: Anonym

jag hade aldrig vågat gå in i det huset. haha är sån fegis.

snart kommer vi. jag längtar typ såhääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket !

2009-05-12 @ 22:34:31
Postat av: Lisa

Ja jag har hört många som haft det så, att de inte fått åka för att organisationerna säger att skolan i usa inte accepterar det. Jag tyckte det var jättedåligt, men jag visste en som hade åkt efter studenten..Men till slut fick jag tag på en organisation som tog sig tid att "undersöka" det! Är så glaaad för det!! :) Hoppas du har det bra :) Kul med tennisen också!:D

2009-05-16 @ 00:48:33
URL: http://lisaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0